شاخ شیطان - ویژه نامه شناخت وهابیت
نوشته شده توسط : بیسیمچی

وهابیت

با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، تشیع که مکتب و مذهبی برخواسته از متن قرآن و سنت است، جایگاهی ویژه در جهان پیدا کرد و اسلام ناب محمدی  صلی الله علیه و آله جایگزین اسلام آمریکایی شد و قلوب میلیونها مسلمان، خصوصاً نسل جوان جهان اسلام را به خود متمایل ساخت.

از آن زمان تاکنون منطقه خاورمیانه شاهد تحولات مهم و چشمگیری بوده است که سقوط صدام و جایگزینی یک حکومت شیعی درعراق و زمین گیر شدن اسرائیل در جنوب لبنان و موفقیت حزب الله در جنگ با رژیم صهیونیستی بخشی از این تحولات است.

این پیروزی‌ها، علاقمندان به تشیع را در جهان روز به روز افزایش داده است، از این رو وهابیت که دشمن کینه‌توز عقیدتی شیعه به حساب می‌آید از سال‌ها قبل با انتشار کتب و جزوات و با شبهه افکنی و اخیراً نیز با بمب گذاری و ترور و قتل بی‌گناهان تلاش‌هایی را آغاز کرده تا به خیال خام خود، جلو گسترش تشیع را در جهان بگیرد و اندیشه‌های خشک و ضد اسلامی خویش را توسعه دهد. و برای تحقق این امر میلیون‌ها دلار تاکنون هزینه کرده است اما در عمل راه به جایی نبرده است.

از آنجا که شبهات طرح شده توسط این گروه تکفیری و مسلمان کش و تفرقه انگیز، دارای ابعاد گوناگونی است، لذا تصمیم گرفته شد تا برای آشنا ساختن بیشتر کاربران گرامی با اسلام ناب و مکتب تشیع و نیز پاسخ گویی به اشکال‌ها و شبهه‌های مغرضانه آنان، ویژه‌نامه حاضر را در اختیار علاقمندان قرار دهیم تا از این رهگذر، بتوانند کاربران را بهتر نسبت به حقیقت این مذهب آشنا نمایند.





:: موضوعات مرتبط: ویژه نامه , دین پژوهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 18 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: